I LOVE U DAMN MUCH !!!


Followers

Thursday 2 June 2011

cuti sch yg membosankan !!!!

hi blogger ku sayang !!!

huh~ cuti sch kali niyy mmg bosan ! tak tahu nak buat ape ! sumer orang bz ! bosan lah macam niyy ! err -,- ape nak buat ! dah lahh nak jumpe boyfie tak dapat ! moto aku plak skrg melekatt kat pak cik aku ! err -,- sebok betol lahh ! dah 2 hari kudd aku layan adek2 aku ! naek bosan aku ! klu adek aku tuhh from1 or drjah 6 boleh lahh lagi , niyy baru drjah 2 ! adoii , tadi aku pujok ibu , ajak gie maen bowling and gie pavillion , huh , ibu cakap , tngguw gaji die kuarr ! huh , mkne nye tak lame lagi lahh , huhuh , tak sabar nye !

sumer mmber2 aku hang out , ade yang hang out dngn kawan sch . and ade jugak yang hang out dngn boyfie . err -,- jealous nyaa ! takpe , nty kite hang outt sama boyfe kite , kite tngkapp gmba bnyak2 , hahhahhahaha ! (dah mule naek gile) hahaha , next week aku nak hang out same izzatie affiqah and her geng ! huhu tak sabarr !

meyy'' b'jinak dngn hamster saya !!